Productinformatie

• Hoe moet ik mijn bestanden aanleveren?

• Wat betekent afloop?

 

Bestellen

• Hoe plaats ik een bestelling?

 Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?

• Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

• Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

• Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

 

Betalen

◦ Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

◦ Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

◦ Hoe werkt betalen middels overschrijving?

 

Bezorgen

▪ Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

▪ Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

▪ Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

▪ Wie levert mijn bestelling?

▪ Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

▪ Kan ik een bezorgafspraak maken?

 

Niet tevreden?

▪ Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

 

Productinformatie

Hoe moet ik mijn bestanden aanleveren?

Drukwerkbestanden kunt u als volgt aanleveren:

PDF of JPG

3 mm afloop aan alle zijden

Belangrijke elementen zoals tekst 5 mm van de snij rand. (8 mm incl. afloop)

Alle fonts omzetten naar lettercontouren

Gehele document in CMYK en alle afbeeldingen met een resolutie van 300 dpi (dit om kwaliteit te kunnen garanderen)

PDF bestanden opslaan als PDFX1a. PDFX-3 bestanden kunnen niet worden verwerkt

Bij het maken van PDF bestanden moeten de fonts 100 % ingesloten zijn en beeld- en lijn compressie uitgezet zijn

Transparanties die worden gebruikt in documenten dienen samengevoegd te worden tot 1 laag of omgezet te worden naar een BITMAP. Bestanden mogen niet in lagen worden aangeleverd maar als 1 laag. In uw opmaakprogramma dient u uw bestand als pdf om te zetten naar pdf-x1a(2001).

 

Transparanties, lagen en effecten die worden gebruikt in Adobe CS1, CS2 en CS3 worden nog niet goed ondersteunt door postscript printers, belichters of CTP´s. Om dit probleem deels te verhelpen dient u zich te houden aan de aangegeven richtlijnen.

De bestanden kunnen gestuurd worden naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via https://klein-drukwerk.wetransfer.com/

 

Wat betekent afloop?

Een document met afloop betekend dat het bestand iets groter is dan het uiteindelijke product dat u in uw handen heeft. Het stukje dat het iets groter maakt wordt tijdens het afwerkingsproces eraf gesneden zodat u geen witte randjes aan de zijkanten hebt. Dan “loopt” de inkt mooi van het papier af.

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de ”toevoegen aan winkelwagen” button te klikken. Klik vervolgens op ”Afrekenen” om te gaan de bestelling te voltooien. Vul uw

gegevens in en doorloop de stappen. Pas aan als u op de knopt ”Bestelling voltooien” drukt is uw bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja dat kan. Deze mogelijkheid kunt u aangeven tijdens het bestellingproces. Wij zullen dan contact opnemen via de mail om een dag te spreken. U kunt de bestelling afhalen bij ons op locatie, maatschapslaan 29 2404 CL te Alphen aan den Rijn.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice. Dit om te kijken hoever uw bestelling in productie is. Dan geven wij de gemaakte kosten op en is aan u de keuze om het door te laten gaan of dat u het stop zet.

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

Als u een product wilt bestellen die niet op de site staat, adviseren wij u om contact op te nemen. Wij hebben zeer veel mogelijkheden, maar niet alles is verwerkt in de website.

 

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

U kunt betalen via iDeal en overschrijving.

- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.

- Overschrijving: U maakt zelf het totaal bedrag over via uw eigen bank onder vermelding van uw ordernummer.

* Uw bestelling wordt in productie genomen nadat we uw betaling hebben ontvangen.

iDeal betaling verloopt via Mollie Online Betaalsystemen.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

De bestelling wordt in productie genomen zodra de gehele betaling is ontvangen. Vanaf dat moment begint de productie en zal er geen tijdsverschil zitten in de levering.

Hoe werkt betalen middels overschrijving?

U kiest in het bestelproces voor ”overschrijven”, in het scherm ziet u alle

betaalspecificaties, deze ontvangt u na bevestigen ook in de email. U kunt nu in alle

rust de betaling overboeken. Let er op dat u bij het overboeken gebruik maakt van

deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen met uw bestelling!

 

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

De bezorgkosten binnen Nederland bedraagt €7,50. Voor verzending naar België brengen wij €12,50 in rekening.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Uw bestelling wordt afgeleverd binnen de vooraf besproken levertijd. Dit verschilt per product.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen

verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke

bestellingen.

Wie levert mijn bestelling?

De bestelling wordt geleverd door Rijnlanden in samenwerking met TNT en GLS.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht u niet aanwezig zijn op het moment dat de bestelling wordt afgeleverd, dan wordt het de volgende dag nogmaals geprobeerd. Mist u het pakket dan weer, neem dan contact met ons op om te kijken naar de mogelijkheden.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken.

 

Niet tevreden?

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Dan raden wij u aan om contact op te nemen en zullen direct een oplossing proberen te zoeken.